Compliment of klacht melden
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. U kunt ons hierbij helpen. Heeft u een compliment of klacht? Laat het ons weten!
Alleen dan kunnen we onze dienstverlening (blijven) verbeteren.
Wilt u een compliment achterlaten?
Bent u tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment achterlaten voor één van onze medewerkers of teams? Dat waarderen wij zeer.
U kunt daarvoor het onderstaande complimentenformulier invullen.
Wilt u een klacht melden?
Wilt u dan eerst contact opnemen met uw contactpersoon binnen Sité? Komt u er samen niet uit, dan kunt u uw klacht schriftelijk melden door het onderstaande klachtenformulier in te vullen.
Ervaart u overlast? Klik dan hier voor het overlastformulier.
U krijgt binnen 5 werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging
Binnen 10 werkdagen na deze ontvangstbevestiging ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.
Komt u er met ons niet uit, dan kunt u zich wenden tot de Regionale Geschillencommissie Oost-Gelderland
Op hun website www.geschillencommissie-oost-gelderland.nl leest u hoe u hier een klacht kunt indienen.